در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۵۵ مسجد فعال بردسکن برای میزبانی از روزه‌داران این شهرستان غبارروبی شدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۶۸
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، مسئول امور مساجد بردسکن در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مسجد در آینده‌سازی نقش محوری دارد و باید آینده را از مسجد بسازیم. وی با بیان برنامه‌های فرهنگی مساجد در ماه مبارک رمضان افزود: مساجد در این ماه میزبان جمعیت زیادی از مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی خواهند بود ودراین راستا برنامه‌ریزی لازم صورت‌گرفته است .

 اسماعیل قلی‌پور از اعزام ۵۰ مبلغ به روستاهای سطح منطقه و روستاهای عشایری شهرستان خبر داد و افزود: نقش جوانان در مساجد بسیار مهم هست و باید برای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمومی به آنان فرصت داد و زمینه‌های همکاری را فراهم کرد.

 وی نقش جوانان در مدیریت مسجد را مؤثر برشمرد و بیان کرد: در رمضان پیش رو که در آستانه سال جدید هستیم، جوانان در مساجد برنامه‌های مختلف فرهنگی را اجرا خواهند کرد.

 مسئول امور مساجد بردسکن اعلام کرد: در این شهرستان ۲۱۳ مکان به‌عنوان مسجد ثبت شده است که ۱۵۵ مسجد فعال است و نماز برگزار می‌شود.

 وی از تعداد ۹۳ مسجد جامع و محوری در شهرستان خبر داد و افزود: در اکثر مساجد بردسکن در طول ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و افراد با نی سفره افطاری ساده و مردم مهمان ضیافت الهی خواهند بود.

 این مراسم با حضور امام‌جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول امور مساجد، جانشین انتظامی، رئیس شورای اسلامی و نمازگزاران بردسکن، مسجد جامع شهر بردسکن عطرافشانی و غبارروبی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها